Pasang Iklan Di Bayar

04 Mei 2015

Re: ! ! !‏



:

 I am Mrs. Maria Almonte,
Wife and Heir apparent to Late  Mr. Juan Almonte.
I have an urgent WILL Proposal for you.
Please Kindly contact me on my private email for further details on: ( mariaAlmonte221@hotmail.com )


>


>


   
From: Git Kristoffersson [mailto:]

Sent: den 8 april 2015 14:36
To:
Appelbom, Marie (ARNMN Safety); Eriksson Gordana; 'Hedvig Tuxen-Meyer';
'Ingela Willfors'; 'Lena Nyström';; 'charlotte
lindqvist'; 'Cajsa Höglund'; 'volleyAnnika'; 'volleyhelena'; 
'volleyhelena1'; 'volleystine';
'volleygordana'; 'volleyAnette'
Subject: Re: Fira Lolli


Hej,
jag är inte ledig i morgon och kan heller inte komma på Lollis fest (jag har meddelat henne det)
 
Det
är än så länge fem som vill spela volley och äta middag med Lolli 
(Helena, Hedda, Ingela, Annika och jag. Anette har svarat men är väl 
inte här när det är dags). Vad vill ni övriga, finns det något annat
förslag?

 
Hälsningar Git
 
 
 

From:
 

 
Hej hopp, 
 
Har
precis haft lite mailväxling med Lolli och hon saknar svar på inbjudan 
från flera av oss. Stine, Git, Challe, Anette och Lena har inte svarat 
än. Det går bra att göra det
idag också, Lolli vill gärna se oss alla på plats om man kan.
 

  
Det är till  svara.
 
Hälsningar,
Marie

  
Till:
'Hedvig Tuxen-Meyer'; Appelbom, Marie (ARNMN Safety); 'Ingela 
Willfors'; 'Git Kristoffersson'; 'Lena Nyström'; 
'; 'charlotte lindqvist'; 'Cajsa Höglund'; 
'volleyAnnika'; 'volleyhelena'; 'volleyhelena1'; 'volleystine';
'volleygordana'; 'volleyAnette'
Ämne: RE: Fira Lolli

 
Hej,
 
Jag ska på Lollis fest!
När det gäller sång och hjälp med den  jag kan inte denna vecka och inte heller tis nästa vecka!
Hälsning
Gordana
 

To:
Appelbom, Marie (ARNMN Safety); 'Ingela Willfors'; Git Kristoffersson; 
Eriksson Gordana; Lena Nyströ rlotte lindqvist; Cajsa Höglund; 
volleyAnnika; volleyhelena; volleyhelena1; volleystine; volleygordana; 
volleyAnette
Subject: Re: Fira Lolli

 
Hej!
 
Jag tänkte också gå på Lollis fest, såg just att man skulle svara senast idag.
För sångbryderi så kan jag denna vecka, men inte måndag och tisdag nästa vecka.
 
Hälsningar Hedda
 

From: 

Subject: SV: Fira Lolli

 
Hej alla,
 
Antar Ingela att du menar Ska ni gå?
J

Jag ska gå, har bokat in min sillunch i Uppsala och sedan åker jag tillbaka till Stockholm ;-)
 
En
brådskande fråga från min sida. Jag har börjat fundera på sång till 
Lolli, men jag vill gärna att vi ses efter jobbet ngn dag och spånar 
lite tillsammans, vi brukar komma
på mer när vi sitter tillsammans och klurar. Vi kanske kan ses i närheten av Centralen en timme efter jobbet.

Jag
har möjlighet alla dagar denna vecka och nästa, hur ser det ut för er 
övriga? Lena, du kanske är i Sthlm ibland, annars får det bli via mail 
och telefon.

 
Kramis,
Marie

 
Från: Ingela Willfors [

Skickat: den 7 april 2015 11:06
Till: Git Kristoffersson; Eriksson Gordana .
Kopia:
Lena Nyström; Hedvig Tuxen-Meyer; Appelbom, Marie (ARNMN Safety); 
charlotte lindqvist; Cajsa Höglund; volleyAnnika; volleyhelena; 
volleyhelena1; volleystine; volleygordana; volleyAnette
Ämne: Re: Fira Lolli

 
Hej,


Jag tycker det är en bra idé. Är dock borta en hel del i maj/juni.


Ska in gå på Lollis fest?


Kram Ingela 

 

From: Git Kristoffersson
Sent: den 27 mars 2015 10:44:28
To: Eriksson Gordana .
Cc:
Lena Nyström; Ingela Willfors; Hedvig Tuxen-Meyer; Appelbom, Marie 
(Quality Operations); charlotte lindqvist; Cajsa Höglund; volleyAnnika; 
volleyhelena; volleyhelena1; volleystine; volleygordana; volleyAnette
Subject: Fira Lolli

Hej


När vi var hos Helena pratade vi om hur vi ska fira Lolli. Spela volley 

var utgångspunkten


Jag har kollat ett förslag -

- spela beachvolley på Kärsögården ute på Lovön. Buss från Brommaplan. 

Sedan äter vi middag där i deras Gula Villa som vi får alldeles för oss 

själva med trerätters meny och dit tar man med eget vin. De vill ha 700 

kr per person för planen plus mat.


Om ni tycker det är för dyrt och/eller för långt bort kan vi spela beach 

i Rålambshovsparken, jag vet dock inte hur upptagen den banan är, och 

sedan äta på någon krog i närheten.


Eller kan man boka Medis i april - maj?


Fler förslag? När ska vi tänka oss, när kan ni?

Jag är borta 6-10 maj och 5-14 juni


Hälsningar Git